MBO Training - Klantgericht telefoneren (privé-les)

Trainingen
MBO Trainingen
€ 1695 excl. BTW
2 dagen

Wilt u uw telefonische verkoopvaardigheden verbeteren? Wilt u indruk kunnen maken op de klanten tijdens het telefonisch klantgesprek? Als u wilt leren hoe u effectief klantgericht kunt telefoneren, dan sluit deze praktische training hier goed op aan. Het is een boeiende maar vooral ook een praktijkgerichte training. Veel commercieel medewerkers en servicedeskmedewerkers hebben deze training al gevolgd. Na afloop van deze training bent u in staat om op een doeltreffende manier te kunnen telefoneren.

Doelgroep

Deze training is ontwikkeld voor iedereen die meer rendement uit de rol van klantgericht telefoneren willen halen.

Vooropleiding

VSK-Academy stelt geen eisen aan uw vooropleiding.

Studiewijze

Tijdens de training staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen.  Als rode draad door de training doorloopt u stap voor stap de onderdelen van klantgericht telefoneren. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de training gericht op de eigen werksituatie.

Studievoorbereiding

Deze training vereist geen studievoorbereiding.

Studiemateriaal

VSK-Academy maakt gebruik van het meest actuele studiemateriaal.

Resultaat

  • U krijgt inzicht in de voorbereiding van een telefoongesprek
  • U bent in staat om een belscript op te stellen
  • U leert hoe u klantgerichte argumentatie kunt toepassen
  • U bent in staat om te gaan met tegenwerpingen
  • U heeft inzicht in afsluittechnieken
  • U bent in staat om te onderhandelen via de telefoon

Programma

  • Voorbereiding van het telefoongesprek
  • Uitvoeren van het telefoongesprek
  • Doeltreffend presenteren
  • Telefoonetiquette
  • Telefonisch onderhandelen
  • Samenvatten en afsluiten telefoongesprek

Certificaat

De training MBO Training - Klantgericht telefoneren biedt u de mogelijkheid om het certificaat te behalen:

  • MBO Training - Klantgericht telefoneren

Als u effectief heeft deelgenomen aan deze training, ontvangt u het officiële VSK-Academy: MBO Training - Klantgericht telefoneren – certificaat.

Duur

Deze training bestaat uit 2 dagdelen privé-les. U plant samen met uw trainer deze 2 dagdelen in.

Het unieke concept van onze individuele aanpak stelt u in de gelegenheid om uw leslocatie zelf te bepalen. De trainer komt naar uw organisatie, uw woonadres of een andere, door u gewenste locatie.

U verliest geen reistijd en kunt studeren in een voor u perfecte omgeving.

Lesdata worden vastgesteld in overleg met de docent op de door u gewenste locatie.

Investering

Deze opleiding kost € 1.695,00 excl. BTW. Deze kosten zijn inclusief lesgeld, literatuur en examenkosten.
De cursist is verantwoordelijk voor het verzorgen van een locatie. Alle aan de locatie gerelateerde kosten zijn voor rekening van de cursist.

Maak gebruik van subsidies en fiscale kortingen!

Scholing wordt gestimuleerd door de overheid. Zo komen werkgevers in aanmerking voor belastingvermindering als tegemoetkoming voor de studiekosten. Betaalt u zelf de opleiding? Dan kunnen de opleidingskosten aftrekbaar zijn van de inkomstenbelasting. Door goed gebruik te maken van deze fiscale voordelen kost een opleiding voor u of uw werkgever aanzienlijk minder.

Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
Vul uw vraag in aub.
Kies de aanhef aub.
Vul uw naam in aub.
Vul uw achternaam in aub.
Vul uw email adres in aub.
Vul uw naam in aub.
Bedrijfsgegevens
Ongeldige invoer
Vul uw naam in aub.
Ongeldige invoer
Ongeldige invoer
(*)verplichte velden

Contact

Telefonische bereikbaarheid van maandag t/m donderdag van 08.00 tot 18.00. Vrijdag van 08.00 tot 17.00.

088 – 4 20 22 33

U kunt ons ook een e-mail sturen.